سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل نوشته های هدهد سرگشته
درباره وبلاگ


حتما داستان هدهد سلیمان را شنیده اید ، این بار هدهدی دیگر متولد شده است هدهد آستان اهل بیت (ع) اما در زمان حیات او ولی زمانش در پس پرده غیبت بوده ، پس به ناچار راه سرگشتگی در پیش گرفته و عاشقانه در جستجوی معشوق خود و در تب وتاب لحظه وصال است . می خواهد از عشق بگوید ، از عاشقی بسراید و سخن از دردها بگوید (اگر توفیقش دهند و عاشقان دیگر دعایش کنند...)
آرشیو وبلاگ
جمعه 87 خرداد 3 :: 8:33 عصر ::  نویسنده : هدهد سرگشته

توی این دنیا، یکی مثله سایه دنبالم بود، هرجا که می رفتم دست از سرم بر نمی داشت،  خوب که دقت کردم دیدم انگاری همه ی آدمها یه همچین کسی رو کنارشون دارن؛ چهره خیلی زشت و ترسناکی داشت، همیشه هم می خواست آدم را توی دردسر بندازه، زبون خیلی چرب و نرمی داشت، من رو بهتر از خودم می شناخت! نقاط ضعفمو خوب می دونست! از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به من استفاده می کرد. هردفعه هم که موفق می شد گولم بزنه، یه گوشه ای می نشست و به من می خندید وبه خودش آفرین می گفت!

با این حال نمی دونم چرا ،هر وقت که نزدیکم می اومد، دو دل می شدم که به حرفش گوش بدم یا نه!!!؟؟؟

دیگه از دستش خسته شده بودم، بعلاوه اینکه کم کم لکه های سیاهی رو، که ناشی از گوش دادن به حرفهای اون ملعون بود، روی قلبم و نقش عشق، می دیدم.

به خودم گفتم، یعنی اینجوری می خواستی عشقتو ثابت کنی!!؟؟

احساس می کردم توی یه دریای طوفانی در حال غرق شدنم و هیچکس نیست که به دادم برسه ...

ولی نه!!! همونی که از روز اول، به من گفت که: "هواتو دارم" ، منو تنها نذاشته بود، یه کشتی نجات برای رسیدن به ساحل آرامش برام فراهم کرده بود، یه ندایی از درونم فریاد بر می آورد که: این تنها راه نجاته .

اگه می خوای از این دریای طوفانی موّاج ، به سلامت عبور کنی، باید سوار این کشتی بشی،

و این کشتی چیزی نبود جز وجود مقدس اهل بیت اطهار (ع) ،که تنها راه نجات تمسک به آن 14نور مقدسه.

--------------------------

پا پُستی:

1- هیچ دقت کردید؛ خداوند در قرآن می فرمایند: "شیطان دشمنی آشکار برای انسان است" ، خودمون هم بارها این قضیه را درک کردیم، ولی ... !!!؟؟؟ ، آخه چرا؟؟؟

2- بالا بری، پائین بیای، تنها راه نجاتت وجود نورانی اهل بیته، پس ازین راه جدا نشو.

3- سرمایه محبت زهراست دین من  ***  من دین خویش را به دو دنیا نمی دهم

توی این ایام محتاج دعای خیرتونم.  یا زهرا (س)


موضوع مطلب :