سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل نوشته های هدهد سرگشته
درباره وبلاگ


حتما داستان هدهد سلیمان را شنیده اید ، این بار هدهدی دیگر متولد شده است هدهد آستان اهل بیت (ع) اما در زمان حیات او ولی زمانش در پس پرده غیبت بوده ، پس به ناچار راه سرگشتگی در پیش گرفته و عاشقانه در جستجوی معشوق خود و در تب وتاب لحظه وصال است . می خواهد از عشق بگوید ، از عاشقی بسراید و سخن از دردها بگوید (اگر توفیقش دهند و عاشقان دیگر دعایش کنند...)
آرشیو وبلاگ
یکشنبه 87 اردیبهشت 8 :: 11:28 صبح ::  نویسنده : هدهد سرگشته

شأن انسان در این است که از مقتضیات زمان فراتر رود و غل و زنجیر جاذبه خاک را از دست وپای روح خویش بگشاید و به مقام ولایت رسد وکسی این مقام  را درخواهد یافت که از خود و آنچه دوست دارد در راه خدا بگذرد و سر تسلیم به آستان قربان بسپارد و مقرب شود و خداوند در جوابش  وفدیناه بذبح عظیم  نازل کند ...

***********************

ما با چشم دل به حیات دنیایی خویش می نگریم و با منطق ایمان وظایف خویش را در جهان در می یابیم . اگر کسی با چشم سر به ما بنگرد و بخواهد  اعمال ما را  با منطق عقل ظاهربین تجزیه و تحلیل کند. هرگز از عهده شناخت ما بر نخواهد آمد. آنچه ابرقدرتها  را در برابر ما به اشتباه می اندازد ،همین است. منطق ما منطق امام حسین (ع) است و اگر دشمن این حقیقت را دریابد، هرگز در انتظار خستگی ما نخواهد بود.

شهید سید مرتضی آوینی




موضوع مطلب :